تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
c
بسم الله الرحمن الرحيم

كل سنه وانتم بخير والى الله اقرب

والسنه اللى جيه نوناتكم تكون بتجرى فالبيت ان شاء الله

وربنا يديم علينا الموده ونفضل مع بعض لحد مندخلهم المدرسه :D

(y)(y)(y) يله ابدء الرررررررررغى :wink:














ياريت كل واحده تقول يوم الولاده عشان نعمل ليسته جديده لحد ما هدى تيجى لانها هى كانت عمله واحده قبل كدا (f)
ف
انوووووووس مش معقول ايه الشطاره دى:wink:

كل عا وانتن الى الله اقرب

اعاد الله عليكم الشهر بالخير واليمن والبركات
ف
يتصفح الموضوع حالياً: 2 (2 عضو و 0 ضيف) ‏فراشه فى بيتها


اظهر وبان عليك الامان
د
كل سنه وانتم بالف صحه وسلامه انا رحت للدكتوره وسمعتني صوت البيبي النبض يعني وقالتلي اصوم بس لوجالي هبوط ولا تعبت افطر عي طول
ف
ازيك يا........:think:

ايمان مش كده

عامله ايه
د
صح يا فراشه جدعه الحمد لله تمام
c
ايه رايك يا فراشه والله اول مره اعملها يا بنتى :) كله عشان خاطركم
مقدرتش الموقع يكون فتح من هنا والموضوع يقفل من هنا

مبروك يا دموع سماع نبض النونو عقبال ماتعرفى نوعه ويجيلك بالسلامه ان شاء الله

انا بئا اللى مش عارفه اصوم وله لا ومحتاره جدا لدرجه انى مكنتش عوزه رمضان يجى مش عارفه اصوم وله لا وله اجرب ولو منفعش افطر
ف
بصى يا انوس اسالى الدكتوره
وبعدين انتى ادرى بنفسك لو لاقيتى نفسك تقدرى صومى لو لا يبقى بلاش عشان الست بطيخه تعرف تاكل
c
انا دلوقتى يومين وادخل التامن ومش عارفه لو انا قدرت ماكول مثلا الست اناناسه هتتاثر وده غير المايه
ف
يا اناناسه لو فطرتى مش فيها اى وزر عليكى دى رخصه ربنا ادهالك
د
بصي يا ستي الدكتوره قالت الجنين مش بيتاسر لانه بياخد من المخزون الي عندك اهم شئ تتصحري كويس وتشربي سوايل كتير ولو دختي ولا مقدرتيش عندك رخصه تاكلي عادي
ب
السلام عليكم
ازيكو يا حوامل
ع
كل سنه وانتم طيبييييييين
أ
,؛.ازيكم يا بنات كل سنه وانتوا طيبين يا قمرات واشوفكم بقى بعد رمضان ان شاء الله لانى فى رمضان مش هدخل غير يوم او يومين طول الشهر دا لو حصل اصلا ان شاء الله
ع
ليه بس يا بسبس عايزين نطمن عليك يا جميل
ا
ربنا يسهل عليكم ومبارك عليكم الشهر
أ
,؛.والله يا هوبا هبقى مشغوله اوى مش بالعزومات وكدا لا بس عشان هيبقى عندى امتحانات فى رمضان وكمان مش هعرف ادخل نت عشانجوزى هيبقى واخد اجازته فى رمضان وكدا وبيضايق لو قعدت وكمان عشان اعرف اوفق بين القران والمسلسلات هههههههههههههههههههههههههه
,؛.بس هدخل كل فتره ابص عليكم لو عرفت بس مش اكيد يعنىوربنا يكرم ان شاء الله
ف
بسبس حبيبتى ماتحاولى تبطلى المسلسلات

ده احنا فى شهر عظيم
ف
بنات ادخلو على ده وقولولى ايه رأيكو\http://forums.3roos.com/t479184.
ع
السلام عليكم

ازيكم يابنات وحشتونى جدا انا بقالى كام يوم الموقع مهنج

مش عارفه ادخل مش عارفه ليه بس الحمدلله لقيتكم مواااااااااااه


كل سنه وانتم طيبين ياحبايبى وعقبال كده لما يجى رمضان اللى جاى

ان شاء الله ونوناتكم فى حضنكم
X